niedziela, 15 lipca 2012

Michała pamięci wesoła piosenka

Småbruk med campingplass og strandlinje mot Glomma


Villemann gjekk seg te storan ĺ,
Hei fagraste lindelauvi alle*
ludowa pieśń norweska




opuszczona stua zastawiona piwem
Świdrowatemu płacz usztywnił szyję
a my agresywni jak dzieci niczyje
już chcieliśmy sypać nad rzeką mogiłę

kiedy cię grzebano inne światy śniłem
mogę się domyślać że trochę przytyłeś
zawsze przesadzałeś z tym mazurskim stylem
milczeliśmy razem a ja się godziłem

chociaż nie wiem Miśku gdzie ty teraz żyjesz
wciąż szumi mi Glomma i znów z tobą piję



*Villeman poszedł nad rzekę
do lipy najpiękniejszej spośród drzew













3 komentarze:

michał pisze...

...milczeliśmy razem a ja się godziłem... - czasami taki dialog jest najpiękniejszy.

withkacy zaborniak pisze...

Jarku, jak zawsze potrafisz wzruszyć.

Margarithes pisze...

Jak zwykle z przyjemnością :)