sobota, 25 lutego 2012

corocznie

konsekwentnie celebruję szczenięce lata *




od nowa życzą mi wszystkiego
co trudno dostępne
przez co gorsze
jest i droższe
a mnie nie trzeba więcej

co z tego
że nie zjem kanapki z dorszem
zgłodniałym psom
pozostawiam kroki przestępne
przecież namiastki są
świeże i chętne
poznać moje lata przestępcze
pozwolą wspomnieć namiętnie
czarniaka à la łosoś w puszkach
nie trzeba więcej

przepiękna dobra wróżka
radzi okład
z młodej piersi się wyrwało
serce ciało i wszystkie ręce
na pokład
czy mało
że w kuchni nie ślepi
garnki lepią
wątłusz i ślepior
ciągle lotem bliżej a cukier krzepi
po staremu nie mam problemów ze sterczem
nie trzeba więcej




* Melchior Wańkowicz

5 komentarzy:

MUFKA Jarosław Jabrzemski pisze...

:)

zawirowana pozytywnie pisze...

Jarku, u ciebie zawsze radośnie, z jajem:)oo, pardon, z cukrem, do jaj mamy trochę czasu:))) pozdrawiam,
PS
cholerne znaczki.. :p zmyłke robią, drugi raz wysyłam koment, z pomyłką;P

MUFKA Jarosław Jabrzemski pisze...

Hej, hej Saszko :)

Monika Oleksińska pisze...

bo "...nie trzeba więcej"
pozdrawiam,
mam sentyment do starych plakatów ach te hasła reklamowe :)

MUFKA Jarosław Jabrzemski pisze...

Najserdeczniej, Moniko :)